Kızlar merhaba . Bebeğim 6 ay 5 günlük. 1 aydır diş belirtileri vardı. İshal hafif ateş ve aşırı salya birde herşeyi ağzına götürme . Özellikle son 3 gündür hiç durmuyor uyumuyordu . Bugün bardakla su içirirken tık tık ses geldi acaba mi dedim gerçekten dişi çıkmış 😄 çok mutlu oldum çok duygulandım zaman ne hızlı 😥❤