tugbac HandeK evet ben de uğraşmak istemiyorum.. ben her gün ev süpürüp siliyorum, ama bebekli ev malum, ona bir şey yedirdiğimde, akşam eşim işten geldiğinde, yemek sonrası mutlaka tekrar süpürge açmak zorunda kalıyorum. Evi süpürmekten yoruldum 🫠
birinsan14 tugbac Shaggy halınız varsa veya bu kalınlıkta halınız varsa eşyalarınız robot süpürge kadar yaklaık 7-8 cm uüksek değilse dikey Süpürge. Benim halıkarım ince eşyam yüksek kesinlikle robot süpürge. Böyle bir kolaylık yok. Ama kendi süpürdüğünğz kadar ince temizlik beklemeyin köşelerde bazen kalabiliyor onun için de 15 günde büyük süpürge açıyorum.
tugbac birinsan14 haftada 1 açarım mutlaka, benim ihtiyacım olan her gün ev süpürüp silmemek. Çok teşekkür ederim, eşyalarımı robot süpürge için uygun 🙏🏻☺️
Aliveannesi96 tugbac çok memnunum benim markası xiaomi robot süpürge s5 max pro ama markadan çok en önemli özellik telefonla bağlantı ve haritalandırma özellikli olması mob özelliğinden ben memnunum