Cbn08 Raaabiadmrtrkmen biz 3 kez verdik evet. 3. De normal çıktı şükür yeni doğanlarda beslendikçe değerim düzeldiği oluyormuş çocuk zaman . Merak etmeyin güzel gelecek inşallah 🙏
Raaabiadmrtrkmen Cbn08 ikincide yüksek çıkarsa hastaneye yönlendiriyoruz dediler hastanede mi verdiniz siz ?
Cbn08 Raaabiadmrtrkmen sağlık ocağı ve ben duramayıp bir de damardan kan aldırdım çocuk doktoruna ikisi de temiz şükür