minikoglum28 boy evet gerçekten çok farklı çıkabiliyor. Bazen gelişigüzel ölçüyorlar bazen dikkatli. Bebeğin o an düz durup veya ayağını karnına çekmesi bile farkediyor. Ama kiloda sadece altında yeni değiştirilmiş bez ile tartılması gerekiyor. Onda da -40 gram yapıyor bizim doktor. Çünkü kıyafetten kıyafete bile değişiyor. Bir gün kıyafetli ölçüldü +300 gram görünüyor mesela. Sonra çıkarttık direkt -300. Zor işler. Hele boy kiloya kafayı takan anneler için aşırı zor.