Güzel anneler merhaba ☺️ Merak ettiğim bir konu var.
Oğlumun boy ve kg ölçümü aynı kurumda takip edilmesi açısından her ay ölçülüyor.
Örnek veriyorum bu ay boyu 70 cm çıkıyor bir ay sonra doktor bi ölçüyor 78 çıkıyor. Sonra bir sonraki ay tekrar gidiyoruz 69 çıkıyor 😁 Böyle böyle sürekli enteresan bir şekilde ölçüm oluyor. İnsan eli elbette dört dörtlük ölçüm yapılmaz ona birşey demiyorum ama hani bi iki cm farklı çıkar ona da birşey diyemiyorum ama böyle bu kadar farklı çıkması garip değil mi, var mı benzer şeyi yaşayanlar merak ediyorum 😁