mama vermişsin bazen. neyle veriyorsun? biberonla verdiysen meme reddi yapabilir. ilk önsüt gelir yağsız oldupu için daha akışkandır ve daha hızlı gelir. arkadan gelen yağlı süt daha yavaş gelir. önsütün hızına alışıp arkadaki yağlıyı çekmek istemiyor da olabilir aman diyeyim bi memeyi bitirtmeden diğerine geçme. maşallah ağzından akıyorsa sütün fazladır ve bi anda bitmez süt. zaten süt hiç bitmez bu arada azalır. beki çokk hızlı emdiği için gaz birikiyordur çünkü 2.5-3 aylık bebek için 5 dakika cok az bir süre. ağır ağır 10-15 dk emmesi lazım minimum. muhtemelen hızla emdiği için anlık hazım sıkıntısı yaşıyordur ama anne sütü neticesinde hemen hazmeder. doymadığını düşünmüyorum