Kızlar emzirme başlığı altında takıldım kaldım sürekli okuyorum
Şimdi size anlatıcam sütüm az mı demek oluyor yazarmısınız
Bebeğim ilk bir göğsümü emmeye başlayınca süt çok ağzının kenarından akıyor resmen sürekli yutkunuyor
Ama 5 daklja içinde sütüm bitiyor sorna memede ağlamalar çekiştirme ler sürekli ağzından çıkarıp geri alma sürekli böyle
Kaldırıyorum susuyor diğer memeyi veriyorum
Sol tarafımdan yine aynı hatta tazzikli geliyor 5 daklja içinde o meme de de süt bitiyor elimle çook kuvvetli sıkınca süt geliyor
Bazen 2 göğsümden de emiyor bazen tek emiyor
Göğsüm küçük acaba ondan mı kaynaklı
Sütüm az mı demek oluyor şimdi
Bazen tek göğüs veriyorum sakince yatıp gülücük atıyor 5 dakkika emince
Sonra 1 saat sonra yine emmek aitiyoe diğer göğsümü veriyorum
Bazen tek göğüs 5 dakika emiyor yarım saat 1 saat sonra uyuya kalıyor