Barsem1912 bende kullandım tek beğendiğim yönü oğlumun pişiğini geçirmişti onun dışında hiç kaliteli değil her çişte aşırı şişiyor ve mutlaka sızıntı yapıyordu oğlumun üstü sırılsıklam oluyordu gece mutlaka birkaç defa uyandırıp üstünü değiştirmem gerekiyordu