Esraabrklu sleepy kullanıyorum bazen sızıntı yapıyor başka markaları da sorduğumda sızıntı yapıyor dediler bende değiştirmedim. Reklamlarda söyle emiyor böyle emiyor diyorlar hep badileri az da olsa sarı sarı oluyor. Ben şunu kullanıyorum sızdırmıyor diyen var mı? Bi de prima çok kötü kokuyor dediler kaka yapmasa bile kaka gibi kokuyormuş diye ondan denemedim şimdilik sleepye devam ama sleepyde her yerde bulunmuyor eşim bulunca iki paket birden alıyor 😅