Nsrn1 ben sürekli diyetlere baslayip pes eden bir insandım, son zamanlarda vermeye başlamıştım çünkü aynadaki görüntümden çok rahatsız oluyordum ama sorun şu ki keyif için yemeyi çok seviyorum. Duygusal açlığım hat safhada ve iç motivasyonum yüksek değil bu yüzden diyetisyene başvurdum. Daha çok yeni ama şunu fark ettim ki kendi başıma bu diyeti yapsam kesinlikle bozardım, ama haftadan haftaya bı ilerleme kaydedecegim ve bu birinin gozetiminde olacak bu beni biraz daha azimlendiriyor yememek için. İş gerçekten kafada bitiyor. Uzmandan yardım alma gibi bir durum söz konusu değilse inanın kendinize önce, kendinizi iyice motive edin ve biraz ilerledikçe çevrenizdekileri de buna inandırın. O zaman kimse.kirilmaz gücenmez bence. Bir de bir şey konusunda biraz cabalayip başlarında ve çevreye de ben şunu yapicam mesajını verince insan çok iyi motive oluyor bence