Feyzosumunannesi Birevladaemanetci Sinem57 @
biraz kafamı toparlayıp kısa sürede tekrar başlamayı planlıyorum. Ben gebelik boyunca muazzam bir disiplinle diyet yaptım. Zaten çok yüksek kilo ile hamile olduğumu öğrendim ve hemen diyetisyen kontrolünde diyete başladım. Gebeliğimin ilk aylarında 3.5 kilo verdim ve doğuma sadece +6 kilo ile girmiştim. Doğumdan çıktığımda ve ilk günlerde ödemim gittiğinde çok iyi hissediyordum kendimi. Bebeğim ilk iki gün sütüm gelmediği için beslenememiş ve ben farkına varamamışım. 5 gün kuvözde kalmıştı. Tam 7 günlüktü evimize geldiğimizde. O günden sonra aman sütüm azalmasın diye diye çok kontrolsüz yedim ama ona rağmen ödemim gidiyor ve emzirdiğim için kilo veriyordum. Ama şimdi bebeğim 4.5 aylık oldu ve ben ısrarla diyet yapamıyorum. Diyetisyenim de bıkkınlığımın farkında ve beni çok anlayışla karşıladı. “Bütün düzenin değişti, tek kişiydin ama birden 3 kişilik yaşamaya ve düşünmeye başladın, şehir değiştirdin, çalışıyordun şu an iş hayatında değilsin, bir sürü etken psikolojik olarak seni yıpratıyor zaten lütfen bir de diyet yapmaya kendini zorlayıp da iyice yorulma, ne zaman başlamak istersen ben burdayım, kendini kasmadığın zaman öz disiplinini sağlayıp kilonu kendi kendine koruyacağına adım kadar eminim lütfen kendini yıpratma ben hep destekçinim” dedi. O kadar iyi geldi ki söyledikleri. Şimdi akşam için brokoli salatası yapıyorum 😄