Deletedmom_100 devlet Hastanesi’nde bana kiyamadı sezaryan yaptı diye bir şey söz konusu olamaz maalesef. Sezaryan olmanız için bir sebep gerekli. Mesela benim oğlum iri bebekti 4bucuk kilo doğdu. Sıfır sancı 6 cm açıklıkla gittim ertesi gün sezaryanim olmasına rağmen 4-5 saat normal doğum için uğraştık o kadar açılma sancısız olduğu için.
İlki sezaryan olunca 2.ci doğumda sezaryan ile ilerliyor. 2.dogumu vajinal doğum yaptıran çok nadir doktor var. Devlette hiç denk gelmedim buna ama. Aradan da baya zaman geçmesi gerek ayrıca.