Deletedmom_100 devlette olcaksa ilki sezeryan oldugu icin sezeryan yine.sana sormazlar yani normal mi olsun diye oyle bisey söz konusu degil devlette.ben o durumu cok konustum doktorumla.normal olsun istemistim.cok riski var dedi anlatti herseyi ve benim de gozum kesmedi acikcasi.rahmin yirtilmasi,bebegin zarar gormesi vs bi suru olumsuzluk yasanabilir .sezeryan dikisi patlayabilir.ilki sezeryan olunca hafif kasilman basladiysa bekletmiyorlar ztn kasilmalar dikisine zarar verir diye.cunku dikislerin patlama riski var allah korusun .uzerinden cok yil gecse de risk yani.devlette yaomiyorlar velhasil.haa ozel hastane ozel doktor arastirip duruma bakarsiniz yapabilirsiniz ama.hic bir dogumun da normal olacak sarti yok normal diye beklenip son anda sezeryana da donuyor.benim ilki oyle oldu.tam acilmam varken sezeryan oldum.