merveyyoruuk maysa-19 Bizdeki bugün gittik %85 dedi büyümüş dedi ilaç tedavisine başladık küçülmezse ameliyat galiba
maysa-19 merveyyoruuk cokx geçmiş olsun inşallah ilaç tedavisi olumlu dönüş yapar belkide gerek kalmaz ameliyata
merveyyoruuk Aysgllylcn Ay benim kızımda 2 aydır full hasta salgın falan dedik ama dedik bu kadar da olmaz doktor geniz etinden şüphelendi %85 baya büyük baktırdık ilaç tedavisine başladık küçülmezse galiba ameliyat. Çok sık hasta olup ateşlenmesinin sebbei buymuş öğrenmiş olduk. Size de çok geçmiş olsun
Direnanne Kesinlikle novomed kbb ye gidin derim. Gürbüz Ökten müthiş başarılı ve hastası çok olan bı doktor. Oğlumun ameliyatıni hiç düşünmeden ona yaptırdım. Gözünüz kapalı guvenebilirsiniz