Kucukprens-23 Doktor öneriniz bekliyrm. Kulakta sıvı birikmesi oldgunu ögrendik. İlac tedavisine başladık. Başka bir doktora daha götürmek istiyorum.
Aslna Kucukprens-23 bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama ek gıdaya çoktan geçti ise bazı ürünler geniz eti şişmesine yol açıyormuş ,,, inek sütü , paketli gıdalar , kivi muz çilek vsvsvs… gibi
Aysgllylcn Kucukprens-23 bebeğinizde bademcik ve geniz eti var mı eğer varsa onlar kulakta sıvı birikimine yol açıyormuş ve yüksek ateş benim kızım 3 yaşında ameliyat oldu aldırdık 2 sinide bizdede sol kulakta sıvı birikimi vardı ona müdahale yapılmadı bademcik ve geniz eti alındıktan sonra geçecek demişti ve geçti
biraslanmiyavdedi Özel-devlet diye bir ayrımınız yoksa Göktuğ Saraydaroğlu iyidir, özel muayenehanesi var.
Kucukprens-23 biraslanmiyavdedi iyi bir doktor olmasi yeterli suan özeldeki doktorumzla basladk tedaviye ama dedgm gbi tekrardn bir doktora gostermk istiyorum.
Merakliannecik biraslanmiyavdedi Kendisi işinde başarılı mı acaba. Kendim için gitmek istiyorum. Yorumlar iyi sanki
Merakliannecik theanalikko Kendisi işinde başarılı mı acaba siz memnun kaldınız mı. Kendim için gideceğim
Kucukprens-23 Aysgllylcn 2 kulakta sıvı birikmesi var bizimde tedavisi basladı geniz etine sonra bakılcak bakalım.
merveyyoruuk Aysgllylcn Ay benim kızımda 2 aydır full hasta salgın falan dedik ama dedik bu kadar da olmaz doktor geniz etinden şüphelendi %85 baya büyük baktırdık ilaç tedavisine başladık küçülmezse galiba ameliyat. Çok sık hasta olup ateşlenmesinin sebbei buymuş öğrenmiş olduk. Size de çok geçmiş olsun
maysa-19 Kucukprens-23 geçmiş olsun %40 dedi geniz etine bizde yeni gittik sizin kaçtı acaba kaç olunca ameliyat diyorlar
Kucukprens-23 maysa-19 ilk once develt hastanesine gitmstk orda cok buyuk oldgu soylendi sadce pek bilgi verilmiyor biliyorsunuz. Özele gittim dha sonra kulaklarda sıvı birikmesi var geniz etine sonra bakıcaz dedi bakmadi yani daha ama gidenler den duydgma gore %50 ustunde büyük olanlara amelyt ediyorms.
merveyyoruuk maysa-19 Bizdeki bugün gittik %85 dedi büyümüş dedi ilaç tedavisine başladık küçülmezse ameliyat galiba
biraslanmiyavdedi Merakliannecik Başarılı bana göre. Bizim aile doktorumuz ve kimi gönderdiysem memnun kaldı. Ayrıca da çok neşeli, pozitif biri.
theanalikko Merakliannecik benim çalıştığım hastanedeydi arkadasımın ameliyatını yaptı. Çevremde gidip de memnun kalmayan yok 🥰