[silindi] merhaba güzel anne benim bebeğimde 2700 doğdu hiç stres yapma sütünün daha yağlı olmasını sağla. İnan bebeğim zamanla büyüdü bende senin gibi üzüldüm hep büyük kilolu bebeklere özendim. Öncelikle multivitamin ve omega kullanmanı tavsiye ederim. Sen ne kadar sağlıklı beslenirsen sütünde bebeğin için o kadar besleyici olur. Protein ağırlıklı beslenmeni muhakkak kahvaltı da yumurta, tereyağ/zeytinyağ, öğlen ve akşam muhakkak tencere yemeği (yani fastfood değil) yemeni tavsiye ederim. Sen ne kadar et,balık,tavuk, yumurta yersen sütün yağlanır bebeğinin kilo alması için sütünün kalitesi artar. Bunları doktor olarak yazıyorum, kendine bir çerez tabağı hazırla kavrulmamış fındık,ceviz, badem kaju bunlardan hangisi varsa bol bol ye. Aburcubur tüketme bunlar hem kilo yapar hemde sütüne bir katkısı olmaz. Protein ağırlıklı beslen bak gör bebeğin kilo alıcak. Hamur işi ya da tatlı sütüne hiçbir katkı sağlamaz. Birde sütüne güven, memelerin bebeğini besleyecek. Zamanla silikon ucuda yavaş yavaş çıkarmaya çalış canım. En en önemlisi sen stres yapma, dinlen, açık havada 10 dk bile olsa yürüyüş yap lohusa psikolojisi o dönemlerden hepimiz geçtik üzülme.