Merhabalar, öncelikle forumda yeniyim hep açılan başlıkları okuyordum fakat artık çıldırmak üzereyim, bebeğim 45 günlük 2700 doğdu ve 2500e düştü geçen hafta en son 3240 gram çıktı boyu da 50.5 santim. Memeyi doğduğundan beri ağlayarak tutuyor 5 dk ağlama krizinden sonra emiyor. Mama vermedim hiç vermek istiyorum ama ebe kilo alımına fena değim diyo, sütünü sağ bi de sağdıktan sonra ver diyo ama bebeğim gün içinde 1 saat 2 saat uyurken ben de uyumaya çalışıyorum. Sütü sağınca bebeğim acıkınca tekrar emmek istediinde meme boş gibi olduğu için emmek istemiyor 2-3 dkda bir memede emerek ağlıyor. Bakıyorum herkesin bebeği 60 cm olmuş 5000 kilo olmuş. Ne yapsam olmuyor, çok bunaldım