MinikMucizem38 Alya-Sena evet bi yandan o var ben 190 tlye alıyorum primayı burda bi marketten 4 numara 54lü
ikiPrensesAnnesi20 MinikMucizem38 ben kullanıyorum arada çok memnunum kalıpları büyük baya sızdırma da yapmiyo