Dogdugunesim Meyra34 ay ben 2 bucuk ay önce doğum yaptım aynı dertten muzdaribim diycem ama benimkisi basur değil sanırm kanama oluyor ama dışarıya cıkan bir meme yok 2 gündür kabızım çok afedersiniz ihtiyacımı giderdikten sonra saatlerce üzerine oturamıyorum valla çok ağrısı var 😢 fissür benimki sanırm ama tuvalete gitmeye korkar oldum doktora gitmeye de korkuyorum açıkcası
Halime-Dra Dogdugunesim bende de aynı sıkıntı var ya yalnız değilmişim mahvoldum ağrıdan çok kötü bi durum ben üç aydır çekiyorum makat çatlağı maalesef çok kötü ya ağrısı bebeğimi ayakta emziriyorum düşünün 🥺
Damladua Dogdugunesim aynı sekıl canım bende öyle inanki sezeryan oldum 3. Cocugum sezeryandan sonra tekrar kabızlık yaşamıyorum afedersiniz büyük abdesten sonra 3 4damla kanamada okuyor makat bölgesinde agrı sancı daynamıyorum kaç gundur 🥺
HtcDnz Meyra34 Aloe Veranın jelini çıkartıp pamuk yardımıyla basur olan kısmına katın öylece yayın Allah’ın izniyle sabahına rahatlamış olursunz bn 2 gün üst üste yaptm çok şükür rahatlattı denemeye değer
Damlapoyraz Meyra34 canım bundan 10 yıl önce bende de vardı daha yaşım 21 di.. ve basur kendine kendine patlıyordu idrar yaptığım zaman çok canım yanıyordu em sonunda dayanamayıp gittim doktora tabi doktorun parmakla kontrol edeceğini bilmiyorum ablamla gitmiştik.. inan bana asla korkulacak birşey yok hissetmiyorsun bile jel sürüp parmakla kontrol ediyor bana fitil ve krem verdi eser kalmadi bak 10 yıl oluyor ihmal etme git
Anneyimanne0 Damlapoyraz bende yarın gidicem Dr illa elle mi bakıyor bide her tarafınızı görüyorlarmı altta acısını hissediyormusun acaba bende de iki tane meme var biri nohuttan biraz küçük biride mercimek kadar
Tugba323232 Meyra34 nar ın kabuklarını güzelce yıka kurut fırında ister kalrfer petek üzerinde. Onları havanda ez döv sonra süzgeçten ele un gibi olsun. Bal ile karıştır macun kıvamında ayarla . Aç karnına 2 tatlı kaşığı ye Babaannemin tarifi gerçekten işe yarıyor
momofsun Meyra34 Benim de doğum zamanı çok fena olmuştu… Kantaron yağı pamuğa damlatıp koyuyordum baya yumusatiyordu ve kendi doktorum fitil krem hap vermişti onlar da ise yaramisti. Doğum olunca da geçiyor zaten.
momofsun Meyra34 Muayene etmemişti, ben soyleyince ilaç yazmıştı. Zaten basur acısı yeteri kadar can yakiyor. 😓😓
Elifbst Meyra34 çok geçmiş olsun bende lazer ameliyat olmuştum 5 yıl evvel. sıcak su oturma banyosu yap canım çok rahatlatır zeytınyagıyla masaj yap memeyi içeriye ittirmeye çalış anestol sür birde aktarda özel yapım fitil veriyorlar iyi geliyor yürüyüş bol su kabız olursan duphalac
Sibel2308 enmir aynen size katiliyorum Dogumdan oncede vardi ama boyle rahatsiz etmiyodu zamn zaman kasiniyodu,dogumda baya zorlandim ikikere soylemesi ayip arkasi cikti girdi hissettim,ve iki bucuk senedir cekiyorum com zor bi durum…
Mi-Mi Meyra34 aynı durumu yaşadım doğumum çok yaklaşmıstı resmen kudurmustu agrısı beni benden alıyordu.2hafta vardı ve normal dogum yapacaktım dedim doktora gideyim eğer tehlikeli normal dogum yapma iyice büyür fln derse sezeryan olcaktım baktı yok yapabilirsin ama dogumuna kadar günde iki kez legene tam dıcak değil ılıkta değil su kat içine otur 20dk dedi vallahi okadar rahatlatıyorduki ve belkide açılmamda o yüzden cabucak oldu dogumum 3saat sürdü deneyin kremde sürün.Muayene için evet iç mi dış mı hemoroidi anlamak için parmagıyla bakıyor ama acımıyor cok fazla
Zhrii Meyra34 iyi bir doktora git ameliyatla alıyorlar zaten baygın oluyorsun haberin olmuyor sonra çok çok rahatliycan emin ol hiç ağrı olmuyor
Meyra34 Damladua xogu dogum yapanda oluyo demekki ama ben bugün gittim ameliyatlık plmus diyo xok büyük benimki deliği falan kapattı
Esramehmet Meyra34 ay Allah yardımcın olsun gerçekten çok kötü bir şey bnm doğum sonrası oldu doğum öncesi daha kötüdür bnm teyzem öyle doğum yaptı ama sana tavsiyem yaptın mı bilmiyorum ama o meme gibi olan şeyi kendin elinle içeri it o zaman geçiyor acısı bn yapmıştım krem doğum öncesi doğumu tetikler yumuşatır orayı bna doktorum kabız olduğumda iç diye şurup verdi krem birde fitil verdi fitilde kullanabilirsiniz yinede araştırın tabi dogumunuzu tetiklemesin çok geçmiş olsun 🙏😌
arassmomss Meyra34 Anestol sürmeyi denediniz mi hemen acısını alır 10 saniye gibi bir süre içinde doğum sonrasında da daflon 500 mg içtiniz mi tamamdır küçülür ama bu dediğim dış basur için geçerli yani ittiğinizde içeri girmiyorsa ki genelde ittirmeye çalışılırken meme yapar şişer doktor öyle söylemişti