Meyra34 Yardim edin nolirsuniz dogum zamanım geldi bide bebeğim var kocaman parmak kadar basur tekrarladı acisina dayanacak gücüm kalmadı memesini geçtim acısı geçsin yeter ne yapmalıyım doktor krem verip yollar zatn krem kullanıyorum arkadaşta parmağını sokuyo diyo cerrahlar iyice korktum
sedaozan Meyra34 canım kuşburnu kökü ve kuşburnunu aktardan alıp kaynatıp iç çok iyi geliyor ama doktora bi sor hamileyken kuşburnu içiliyor mu bilmiyorum çok geçmiş olsun
Lilybaby Meyra34 doğurana kadar hiçbir şey fayda etmiyor malesef ya. Dışkınız yumuşak değilse dulcosoft kullanabilirsiniz gebeliğim boyunca kabızlık çektim beni bi o rahatlatıyordu
Anneyimanne0 Miniminii merhaba yarın bende Dr gidicem genel cerraha 4 aydır çekiyorum meme de oluştu el kontrole izin vermesem Bi sıkıntı olurmu göz ile muayene edilebiliyor da illa el olacakmj
Fkulcu94 Meyra34 benimde var ilk doğumdan sonra oldu ama ikinci doğumda bişey olmadı yaptığın doğum zor olmaz sa bişey olmaz inşallah yediklerine dikkat et doğum yakinsa
Saremmmmmm Meyra34 eşimdede var doktora gönderdim zorla niç baktırmamış bile sakın korkma iğne vermişler o cok rahatlattı tabi sen hamilesin birde krem vermişlerdi sonra geçti sarı kantaron kullan o da. İyi
AnnaKarenina_ Meyra34 canım bendede öyleydi kremi kullandım sürekli temizledim birde sıcak suya oturdum ama dikkat et doğum yakınsa
enmir Meyra34 basur varsa bence hiç normal doğum zorlama daha beter hale gelirsin sezeryan olabilirsin tabi sana kalmış sonrasında basur la baş ederim dersen çünkü ıkındıkça daha çok damar hasar görecek
Sibel2308 enmir aynen size katiliyorum Dogumdan oncede vardi ama boyle rahatsiz etmiyodu zamn zaman kasiniyodu,dogumda baya zorlandim ikikere soylemesi ayip arkasi cikti girdi hissettim,ve iki bucuk senedir cekiyorum com zor bi durum…
AnnaKarenina_ Meyra34 siz kremi kaç defa sürüyorsunuz ben iç dış heryere sürüyordum 2-3 defa temizleyip
1eylulll_ Meyra34 kuzum patlıcan nın sapını kaynat iç yani şuan mevsimi değil hormonlu ne kadar yarar bilmiyorum
Ahmthn Meyra34 canım procto glyvenol die bi fitil var bi hafta kullanıyorsun çok çok rahatlatıyo emzirirken kullandım Bn
sarealya06 Meyra34 canım YouTube’dan İbrahim Saraçoğlunu izle bende de oldu doğumdan sonra ben duştan sonra çıkan memeyi iyice içine ittirip krem sürdüm sabah akşam aklına geldikçe yap iyi ediyor