_YanakReisinAnnesii biz de ya şak şak ciya döndük 😂 bizimki de bezini çöpe atar alkışlarız, atına kendi biner alkışlarız, yemeğini catal kaşıkla yerse alkışlarız, dun su içtikten sonra sulugunu mama sandalyesi tepsisindeki yuvarlak bolmeye koydu diye alkisladik bu aksam kendi koydu yine sonra kendini alkisalayip bize baktı hadi siz de der gibi jebdjhsd