Aytenekinci
Neden mi hemen yazayım 🙂
Bu postu açan anne otizm konusunda aşırı aşırı takıntılı bir insan açtığı postlardan dolayı şimdi diyeceksiniz ki burada postlar açılıyor işte çağımızın en büyük sorunu falan filan ama bu annenin çocuklarını bir değil defalarca doktora götürmüş kendisine daha önce de bu konu hakkında bir doktora gitmesi gerektiğini söylediğinde iki kere veya üç kere falan doktora götürdüm demişti ayrıca geçen hafta da götürmüş belki 3 belki 4 Belki de 5 defa çocukları doktora götürdü yani koskoca binlerce çocuk görmüş doktor ya da doktorlar bir şey yok diyorsa yoktur altını deşip benim çocuğum otizmli demeye gerek yok ve bu konuda artık çocukları rahat bırakması gerektiğini düşünüyorum artık çocuğun değildi kendisini bir doktora götürmesi lazım gidecek yetişkin psikiyatri senin hocam ben çocuğumu defalarca çocuk psikiyatrisine götürüyorum da hiçbir belirti yokken otizmli mi diye bu durumu öyle bir takıyorum ki bu durumu aşamıyorum ben ne yapmam benim ne yapmam gerekir durum hakkında fazla takıntılı olduğu için bir ilaç yazılabilir ya da bir psikoloğa gidip ben çocuklarımın otizmli olduğunu düşünüyorum ama doktorlar hiçbir şey yok diyor ne yapmam gerekiyor ben artık annelerin çocuğu rahat bırakması gerektiğini kendisinin bir destek alması gerektiğini düşünüyorum ki doktorlar bir şey yok dediği halde hala bir şey var mı diye üstünde bir şey aramak sağlıklı biri gösterge değil.