Glr-09
🙋🏻♀️
Ben kullanmıyorum, dediğiniz gibi şuana da bakayım buna da bakayım derken çok vakit alıyor. Zaten kullanmıyordum bir dönem açayım dedim ama baktım olmuyor kapattım. Günüm bana kalıyor, çocuğumla ilgileniyorum onun dışında kahve mi alıp kitabımı okuyorum, spor yapıyorum, istediğim bir şey varsa onu izliyorum, şu sıralar bir dergide bir şeyler yazmak gibi bir hayalim var.
Bence çok doğru bir karar vermişsiniz, bu öz eleştiriyi yapabilmek herkese nasip olmaz. Eğer kendinizi engelleyemiyor ve verimli kullanamıyorsanız kapatın derim. İlk zamanlar biraz zor oluyor ama sonra yokluğunu aramıyorsunuz bile.🌸