Glr-09 2 yıl oldu sosyal medya hesaplarımı kullanmayalı. Oğlum 1 yaşıa girdiğinde kapatmıştım. Oğlumu ekrandan uzat tutmaya çalışırken benim boşluklarda telefonla ilgilenmem hoş olmayacaktı (bana göre). Ki zaten doğumdan sonra fazla da bakamıyordum. Benim için zor olmadı, çünkü hiçbir zaman bagımlı değildim. Buraya bile hiç bakamadığım günler oluyor kreşe gitmesine rağmen. Oğlum yokken işlerimi halledip, evdeyken tüm vaktimi oğlumla geçiriyorum ve günün nasıl geçtiğini hiç anlamıyorum 🤷♀️