17 aylık kızım, eşimle net ve katı kuralımız asla öptürmüyoruz kimde ne olduğu belli değil bu devirde hastalıklar çok fena durumda, bebek hastalandığında haftalarca anne baba yıpranıyor çocuk mahfoluyor öpüp hasta eden kişi ise ortada bile olmuyor. Sevmek illa öpmek demek değil çocuğa sevgilerini öpmeden de gösterebilirler. O yüzden asla öptürmüyoruz çevremizdeki herkes bunu bilir ona göre davranıyor