Gzddde Sırf bu yuzden oğlum 27 gunlukken yoğun bakımda yatti RSV virüsü oldu eşime defalarca dedim enfeksiyonu alır opulmesin diye kendi annem de dedi kucuk kuzum öpülmez dedi suçlu oldu eşimin gözünde.Eşim kendi annesine anne bak aranıyor yanağını ver diyordu yanağını verdirttirdi.Üstelik kayinvalidem lohusayim kucagimdan aldi aldı yavrumu gösteriye çıkartır gibi kolu komşuya çıkardı.Ben kızdım ama sözümü dinlemek nerde ne zaman çocuk cigerden enfeksiyonu kapmış hastanede yatti sözüme geldiler ama iş işten geçti evladımdan ayri kaldığım bir yana evladımın çektiği sağlık sorunları ayri. Çok ağladım günlerce sütümü sagip sagip evladıma götürdüm sütüm azaldı bir ara.Sonra eve geri geldi hep maske taktik 1 ay yanında annesi olarak ben takmasam millet takmayacak hep bende taktım eşim artık yanına maskesiz kimseyi sokmuyor simdi.Canim sen sen ol söyle sen ağlayıp üzüleceğine onlar üzülsün