agzimizin_tadi_kacmasin kiskaniyorlardir kendileri beceremediği için
Ben de gördüm.sonucu bildirirsiniz
Hiç ümidim yok kızlar ama inşallah vardır güzel haber veririm sizlere
Deletedmom_37 iki çocuğum var niye kıskanayım tövbe yarabbim
tubabdullah size demedim komşuları vah tuh diyorlarmisya onlara dedim