yamant e yani çok saçma değil mi şahsen rahata alıştıktan sonra 2. Çocuğa cesaret edemez insan . Oğlum 10 aylık 8 haftalık hamileyim. Başlarda bunalima girdim yapamam edemem istemiyorum diye isyana bile girdim yani , sonra 3,üzleri olan bir arkadaşım var tek başına bakıyor bebeklerine . Yapamasam ben yapamam , birlikte büyümeleri daha iyi,bu yoğun tempoya alışmışken büyütür sonra rahata erersin dedi .. haklı buldum yani , beraber arkadaşca büyür giderler . Kimseyi de alakadar etmez zaten ne zaman çocuk yapacagımız , komşular eyvah napacan boku yedin tavirlarina girdiler . Sizene siz mi bakacaksınız dedim . Herkese dert oluyo ikinci çocuk mevzusu. Sanki onlar doyuruyor onlar büyütüyor ben istedikten sonra millet konuşsun dursun aman 😬