S2022 bende senin gibiydim bir ay öncesine kadar. bebeğim gazlıydı üç ay yanımda hep birileri oldu çünkü memletimden çok uzaktayım her zaman gelen giden olmaz diye annem 2 ay kaldı. Oturup ağlıyordum ben napıcam annem gidince diye . Herkes gidip sen tek başına kalınca herşey daha iyi oluyor vee öööyleee bir bakıyorsun ki şimdi herkes gelelim bakalım yardım edelim sana deseler hayatta istemem derim 😂😂 Allah o gücü kuvveti veriyor emin ol seni çok iyi anladığım için söylüyorum 🌸 bol bol dua et ferahlarsın güzel anne 🥰🥰