Kızlar selam bebeğim 2aylık olcak ,eşim çalışıyor ,haftaiçi bazı günler annem geliyor,haftasonuda eşimle brbr bakıyoruz,haftaiçi bbeğimle tek oldğumuzda bazen uyumadığında ağlıyo elim ayağıma dolaşıyo susmyacak diye,artık kafamda çok büyütmeye başladım bakamıyomuyum diye,bide gaz problemmiz var huysuzluğuda cabası,sizde aynı durumları yaşıyormusunuz yada yaşadınızmı,dertleşmeye ihtiyacm var,annemede diyemiyorum bakamadığımı düşünmesin diye uff valla darlandım😞😞