Aşılar yaptırılmalı sonuçta sonrasında oluşan su çiçeği kabakulak vb diğer hastalıklarda yine hastane ye gidilir aynı aşı yapılır siz isteseniz bile kabakulak kızamık gibi hastalıklar ıhlamur ada çayı doğal yöntemlerle geçmez ister yapın ister yapmayın zorunlu durumlarda ACİLE ziyaretler başlar asi karşıtı çok kişi gördüm çocuk kabakulak ve evde tedavi sonuç yoğun bakımda bitti şükür çocuk iyi ama ihmaller ihmaller ve kadının işittiği sayısız azarlar