Topikimm Rota virüsü yaptirmadik çünki o dönemde bebeğim alerjikti , Allah’a şükür ama sorun olmadı şimdilik canım ama menenjit aşısına bu aylarda başlayacağız zamlanmis diyorlar ama Allah im vermesin geri dönüşü olmayan büyük hasarlı bir rahatsızlık o nedenle atlamiycagim…Allah a emanet yine de hepsi canım ♥️