Annekuzusu66 Gitmediniz değil mi boşanmaya. Sen istemediğin müddetçe o adam boşanmaz. İstediklerini yaptırmak için blöf atıyor işte. Siz iyi düşünün boşanma işi ciddi iş. Ben tüm yolları tüketmiştim oyle boşanma kararı aldım. O yüzden vicdanım rahat ve vicdanım rahat olduğu icin de zerre üzüntü ve pişmanlik yok