ozlemmm hayır demez tabiki ,çocuğun üstün yararına bakıldığından istenebilir ha istenilen verilir mi bilinmez, ama artar mutlaka ,zaten iştirak her zaman istenebilir engel yok bunda ,artışın eksik kaldığı zamanda ilk orana bakılır o denge bozulmak istenmez.
Genelde mahkemeler Babanın kanıtlanabilir gelirinin %10-15 ini veriyor max iştirak nafakasını, annede çalışmıyorsa da max anne çocuk beraber %20 veriliyor.
ona göre hesap edin anlaşarak daha yükseği alınabilinir verilebilinir de.her halükarda günüm birinde 3 kuruş kalacak ve hiç bir şeye yetmeyecek. Tamamen yoklukta değilseniz O 3 kuruş için de mahkeme avukat uğraşmaya o yıkımı seneler süren mahkemelerle yaşamak hiç azımsanacak bir çöküntü değil.
Eğer kararlıysanız ki en kısa yol neyse onu tercih edin ve sürekli bu fikrimden dolayı tepki çeksem de söylemeden edemeyeceğim 3 kez aynı yoldan geçmiş ve en kötüsünü ilkinde tecrübe etmiş biri olarak boşanmanın manevi yükü maddiyatla uzaktan yakından boy ölçüşemeyecek kadar ağırdır.hala kopma olmadıysa sonuç değil karar aşamasındaysa ilişkiniz boşanmak yerine önce ayrı kalmanızı canı gönülden isterim🙏