ArasAsya17 benim de sütüm sıkıntılı yada ben öyle hissediyorum post açıp duruyorum ama sonki açtığım posta gelen yazılar beni iyi hissettirdi
Tahin pekmez
Helva
Dere otu ağırlıklı marul salatası
Bu çay
Ve bol suu
Bunlar toparladı sütümü
Cumartesi pazar çok kötüydü
Ve moral inanıp olumlu düşünürsen iyi geliyor postlarına bakabilirsin çok yazan oldu