ikiaslanannesi Kızlar, süt yapıcı çayı kaç ay kullandınız ? Bir süresi var mı yoksa emzirmeye devam ettiğim süre boyunca içeyim mi? Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
Busbus03 ikiaslanannesi valla 6 aylık olcaz 3 gün sonra hala içiyorum ben hatta geçenlerde bir bırakım denim dedim 3 gün içmedim sütüm hemen azaldı
Elifadaannesi ikiaslanannesi humana kimyonlu rezene baya etkili tabi bebeğinizin laktoza alerjisi yoksa
Sontvbukucu ikiaslanannesi ilk 3 ay humana nin emziren anne çayını kullanmıştım sut yapiyor evet gunde 2 bardak içiyordum ama beslenme de önemli sadece cayla olmaz.
Helinin-annesi ikiaslanannesi Ben hiç faydasını göremedim malesef duzenlide içiyorum, bugün lacmix önerdi doktorum onu denicem bakalım inşallah faydası olurda kızımı doyurabilirim 😔
ikiaslanannesi Busbus03 aaa bende 3 aydır içiyorum doğduğundan beri. Bende birkaç defa icmeyince hemen azalıyor
Busbus03 ikiaslanannesi ben şimdi her gün 1 tane içiyorum bazen de 2 günde 1 içince bile oluyor yani çok zam geldi ya 😪😪 bir de açana bu kadar uzun içmek zararlı mı
ikiaslanannesi Busbus03 ne kadara alıyorsun? Ben en son 130 a almıştım. Geçen gün e bebekte gördüm 110 TL idi. Tabi zam gelmediyse ,🙄
ikiaslanannesi Sontvbukucu iştahım o kadar kapalı ki doğru düzgün yiyemiyorum dediğin gibi en önemlisi beslenme 🥺
ikiaslanannesi Helinin-annesi yaaa aslında yüzde 99 faydasını görüyorlar bende faydasıni görüyorum. Doktorun onerdigini denedikten sonra yazar mısın belki ondan alırım humana artık çok pahalı oldu 🥺
Helinin-annesi ikiaslanannesi Tamm canım 2 gündür sabah akşam içiyorum bakalım inşallah faydası olur,ama doktorun önerdiği humanada daha pahalı.
2cocuk_1anne_ ikiaslanannesi eşim Bi baharatöıdan alıyor “ziyadede” diye bir marka Öyle pahalı bilindik bir marka değil ama işe yarıyor 2 ay 22 günlük hala kullanıyorum 2 kere bir süre içmedim sütüm azaldı içince iyi geliyor Eşime diyorum nasırım ben bu çaya bağımlı yaşıcam
ikiaslanannesi 2cocuk_1anne_ ayyy sen bensin valla bende eşime diyorum galiba çocuk iki yaşına gelene kadar kullanicam bunu 😒 dediğin markaya bir bakayim çünkü humana aşırı pahalı oldu artık
2cocuk_1anne_ ikiaslanannesi valla bu çayı kullandıktan sonra pahalı şeylere o kadar parayı vermeye gerek yokmuş İçi küp şeker gibi küp halinde bir çok bitki var