Eski9 benim çocuğum da aynen böyle aşırı hastalanıyor. Aşırıdan kastım yolda 10 defa değil baya ayda 3 defa. En son doktor kalpten şüphelendi. Okuyorum kalbinde sorun olan çocuklar çok sık üst solunum yolu enfeksiyonu geçirir diyorlar acaba mı dedim . Bu arada biz de alerjiden de şüpheleniyoruz. Mandalina domates limon çikolata ne varsa artık alerjen olabilen hepsini kestim. Mecbur yani çocuk antibiyotik mi kullansın hep. Zaten sürekli antibiyotik kullanan çocuk çok fazla hastalanır bu net. Alerjisi çıkar bu da net. Ama diyorlar ki mesela beta virüsü olmadıkça niye antibiyotik? Sürekli araştırmaktan okumaktan da sıyırmış durumdayım. Allah çocuklarımıza sağlık versin