Eski9 benim büyük oğlumda öyle. Hele geçen kış bitene kadar her gece kaç kere burnunu temizledim bilmiyorum. Bizede bütün spreyi şuruplar verdi geçirmedi. Alerjik bir bebekti zaten ama şuan hastaneler berber bir durumda gitmek istemiyorum. Zaten bu kış herkes hasta, kime sorsam aylardır hastalar ne zaman biter Allah kerim. Bu kış kimseye iyi gelmedi