acemiannE40_ Kendim 7 yıl TSK da çalıştım, eşim de astsubay. TSK personeli yıllardır toplu promosyon almıyor, maaşa ek olarak aylık yatar. Bir de genellikle garnizon garnizon banka sözleşmesi yapılıyor. Eşinizin çalıştığı garnizonun banka sözleşmesi bittiyse belki bir umut yeni sözleşmede toplu promosyon anlaşması yaparlar.