Yeni-anne22 Benim kızım da 2 aylık.Eşim askeri personel.Hamile iken sırf evde ses olsun diye sürekli açardım . bebeğim karnımda iken mi bilmiyorum.Tv yi bildiğiniz izlemeye çalışıyor.. direk sesin geldiği noktaya bakıyor.bende dedikleri gibi radyo moduna alsam da yine bakıyor.Sesli ışıklı oyuncaklar tummy time vs hepsini denedim ama yine de TV delisi.en sonunda evde komple kapattım.müzikli ilk oyuncak ve çıngırak ve de ana kucağında sallanan hışırtılı oyuncaklara alıştırdım .uyanık olduğu saatlerde TV açıksa bile kapatıyorum artık.çünkü TV ye karşı aşırı derecede karşıyım bence sizde öyle yapın gerekirse izlemeyin sizde . hiçbir şey çocuğunuzun sağlığından önemli değil.sevgiyle sağlıkla büyüsün 😍