Yeni-anne22 bir arkadas da daha önce aynı soruyu çok güzel açıklamıştı benim de başka kaynaklardan okuduğum gibi size de yazayım
yabancı sesler duyunca arkadan sesin kaynağını ararken korku veya endişe duyabilir. Ekran olmasa da özellikle konuşma içeren sesler bebekte sadece tek taraflı dil girdisi sağlar. Halbuki iletişimde hem girdi hem çıktı olmadı gerekir. Açmamak en doğrusu , benim fikrimde bu şekilde