Zlm mertinannesi__ beni çok rahatlattı ben bı zararını görmedim boyunu kızıma uygun ayarladim yurutectede parmak ucu basmadı hiç 10 aylık emekledi 11 aylık yurudu
Okuyanbiranne Deletedmom_62 aynen benimde aile. Aldı öyle balkonda bizi bekliyor geçen çıkardım oyuncaklarına baktım oynayacaktı otururken sonra vaz geçtim paketi hiç açmadım biri gelir oturtur felan ☺️
Eslemimmm mertinannesi__ ilk kızımı yürütece koydum 1 yaşında yürüdü .ikinci kızımı koymadım 10 aylık yürüdü .yürütecin yürümeyi geçiktirdiğini düşünüyorum.hem doktorlarda hiç önermiyo zaten .
Eslemimmm mertinannesi__ ilk kızımı yürütece koydum 1 yaşında yürüdü .ikinci kızımı koymadım 10 aylık yürüdü .yürütecin yürümeyi geçiktirdiğini düşünüyorum.hem doktorlarda hiç önermiyo zaten .
seymaden Bizim doktorumuz 7. Aydan sonra önermişti arkadaşlar. Belki bir fikir olur diye söylüyorum ama tabiki karar size kalmış 🙃