Minigimm1 Eşim de tutup çocuğu dövsünler demiyor tabii ama sanırım uyarma şekli yeterince net gelmedi. Hem zaten neden dövsünler isteyelim, o da benim canım. Oturup konuştuk eşimle de, bugün 4 kez denk geldim sürekli bir şeylerle vurmaya çalıştı diyor. Ben de dahil olmak üzere diğer kişiler eminim o kadarını fark etmedik. Allah korusun gözüne gelebilir, burnu kanar vs çünkü özellikle yüzünü hedef alıyor. Ya da elini ayağını eziyor. Bunlar çocuk deyip geçilecek türde davranışlar gibi gelmiyor bana, fiziksel zarar söz konusu. Dengeyi kurmak çok zor, bir çocuğu kırmadan incitmeden büyütelim derken diğerini de bir şekilde onun bu tür davranışlarıyla karşı karşıya getirmiş oluyoruz. Gözümüzün önünde bile yapacağını yapıyor bazen. Çok arada kalıyorum, üzülüyorum.