Ebru-dursun28 bana doktorum yatmana gerek yok demişti. Yatmak psikolojini daha çok bozabilir demişti. Ama ben yattım 😂 çünkü yatmak psikolojimi bozmuyordu. Aksine bütün gün ye iç yat yapmak keyifli gelmişti. Bir de psikolojik olarak ben yatarsam o da orada durur kafasındaydım. Yani bence insan kendini nasıl daha iyi hissediyorsa öyle yapmalı. Yatmak zorunda değilsiniz tabii ki. Ama kendinizi yatınca daha mutlu hissedeceksiniz ayaklarınızı da yuksege kaldırıp yatın bütün gün 🌸 rabbim inşallah sağlıklı evlada kavuştursun sizi 🙏🏻