Öncelikle merhaba gerçekten çok zorlu bir süreç inşallah hayirli haberler alırsın canım ben de tüp bebek yaptırdım Allah’ın izniyle oldu ve 3 aylık kızım var 😇 12 gün boyunca duş almadım 3 4 gün sonra al dediler ama almadım ben riske atmak istemedim ilk 3 gün yattım gezindin sadece evde sonra kendime kahvaltı hazırladım yine evde gezindim meyve sebze ve avakado ye bol.bol ben yedim kahvaltida falan yumurta yedim bol su içtim kesinlikle uzanma bir yere ve ilaçlarını düzgün kullan hayırlısıyla inşallah güzel haberler alirsin ben 7. Gün yaptım test silik çizgi çıktı