Uyurken dişlerimi çok sıkıyordum. Ben bu yüzden çene botoksu yaptırmıştım. İlk gün üzerine yatmıyorsun, su vs değdirmiyorsun. Öyle aman aman bir şeyi yok. Hafif ilk gün ödem oluyor belli belirsiz. Ama tek sefer yapmanın hiçbir anlamı yok. Sürekli tekrar istiyor. 4 kez tekrarladım sonrasında bir daha yaptırmadım 😊