Eşimin aile dostu çok ünlü bir plastik cerrahmış, ben de bunu üç dört ay önce öğrendim 😂 ben botoks için şimdilik erken diye düşünüyorum 30 yaşındayım ama dolgu istiyorum. Dudak dolgusu bir de burun kenarlarındaki çizgiler için. Yaptıracaksan muhakkak bir cerraha danış. Ama bence güzel duruyor ya botoks ve dolgu( abartılmadığı sürece), yaptırırsın yani