Mebiyu Merhaba, karantina zamanındaydık sitesinden sandalyeyi alırken onunla beraber minderini de almıştım ama minderin kılıfı stokta yoktu alamadım.
Neyse ilk zaman minderi koydum ama kılıf olmadığından mı bilmiyorum böyle rahat olmadı kayıp durdu. Benim de tembelliğim pek anlamam öyle ona göre kılıf dikeyim edeyim yani öyle kullanamadık minderi hiç. Gerekte olmadı açıkçası arada minicik bir yastığım vardı onu koyuyordum ama dediğim gibi çok lazım olmadı bana. Bebeğin duruşuyla alakalı sanırım her bebekte böyle olur mu bilmiyorum lazım da olabilir. Bu arada oğlum zayıf bir bebekti yani sandalyeyi şuan 30 aylık olucak hala rahatlıkla kullanıyoruz.