Themhrmom 
Benim aldığım bu. Yüksekliği ideal bence, o yüzden yükselme açaltma ihtiyacı duymuyorum. Zaten mama yerken bile zor oturttuğumuz için yatırma özelliği de gereksiz bana göre. Ayrıca plastik olması da benim için avantaj, oturduğu yere de sürüyor yediklerinş, rahat temizleniyor.
İkea antilop da güzel bence. Diğer yazdıklarınızdaki gibi teferruatlı özelliklere yeme içme sırasında ihtiyaç duyulmuyor çünkü.