Merhaba. Sorun düzeldi mi acaba? Biz de 2.5 aylıkken sünnet ettirmiştik şu an 13 aylık. 1 yaş kontrolünde doktor fark etti biz ittiğimizi sanmışız ama daha da itiliyormuş meğer. Açtı eliyle ama şimdi her bez açmamda dokunduğumda ağlıyor 😔 sarı kantaron sür dedi bilmiyorum işe yarar mı